Jak zamawiać

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej prosimy o wysłanie wiadomości na adres zamowienia@energypartners.pl.

W celu uzyskania oferty na produkty prosimy o wysłanie zapytania na adres: a.koszkalo@energypartners.pl (rejon ENEA, ENERGA), lub na adres: d.talik@energypartners.pl (rejon PGE, TAURON).

Zamówienia składane poprzez sklep internetowy www.ep-24.pl należy realizować w następujący sposób:
 

  • Dokonać rejestracji Klienta, wraz z podaniem danych niezbędnych do stworzenia konta Klienta.
  • Zalogować się na konto Klienta, wybrać produkty, określić ilość zamawianych sztuk lub kompletów oraz kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Przeliczenie wartości towarów dodanych do koszyka nastąpi automatycznie.
  • Przed zatwierdzeniem zakupu można dowolnie zmieniać rodzaj oraz ilość wybranych produktów lub zrezygnować z zakupów, usuwając produkty z koszyka przy użyciu opcji „Wyczyść koszyk”.
  • Aby zatwierdzić zakup i zrealizować zamówienie należy kliknąć przycisk „Zamówienie” znajdujący się w koszyku.
  • Na podany przez Klienta adres e-mail zostanie automatycznie wysłana wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia. Po otrzymaniu e-maila należy postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w treści wiadomości.
  • W przypadku nieotrzymania e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia prosimy o kontakt ze sklepem internetowym, poprzez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@energypartners.pl. Brak potwierdzenia może oznaczać błędne podanie adresu poczty elektronicznej Klienta lub wystąpienie problemów technicznych.

Pytania dotyczące oferowanych produktów prosimy zadawać poprzez formularz „Zapytaj o ten produkt”, znajdujący się pod zdjęciem wybranego produktu, po prawej stronie.

Zapytania ofertowe prosimy kierować na adres mailowy wskazany w zakładce KONTAKT.